Høstens skolestart er mandag 19. august.

Torsdag 15. og fredag 16. august august er det oppstarts samtaler for alle foresatte og elevene som skal begynne på skolen til høsten.

Informasjon om disse med tidspunkt på dagen som dere skal møte pluss en del mer informasjon blir sendt ut til elevenes mobilnummer i ukene 32/33. Her vil det være en link som elevene og foresatte skal svare på, helst med en gang de får denne, men senest onsdag 14. august. Får dere ikke denne innen 12. august så vennligst ta kontakt med skolen.

Infoen som elevene og foresatte legger inn på denne linken blir skrevet ut og vil dermed være klar for signering under oppstarts samtalene. Det er derfor veldig viktig at denne blir fylt ut og sendt inn i god tid før samtalene.

Elever som starter på Vg1 vil også få en sms med pålogging til de av skolens systemer som de skal ha tilgang til – her må vi ha elevens mobilnummer, ellers greier de ikke å logge seg inn.

Vær obs på at det er veldig viktig at det er elevens mobilnummer som ligger i Vigo, da det er her vi får info om elevenes telefonnummer fra. Vennligst sjekk dette og eventuelt legg inn rett nummer i Vigo.