Tofaktorpålogging i M365 for alle elever

Fra mandag 11. mars 2024 kl 17:30 må elever bruke tofaktorpålogging ved bruk av M365 når de ikke er på skolen.

Siste sjanse for å benytte PC-ordningen er 30.11

Ordningen gjelder første gangen eleven går i vg1, og den gjelder ikke i vg2 eller vg3. Altså er det siste sjanse nå. Noen tror at dersom de ikke brukte ordningen i år, så kan de kjøpe neste år. Slik er det ikke.

Foreldremøte 18. og 19. oktober.

Takk til alle dere som møtte til foreldremøtene.  Her finner dere presentasjonen til yrkes -og utdanningsrådgiver Ruth Odland.

Foresatte/elevsamtaler 14. og 15.

Det blir foresatte/elevsamtaler 14. og 15. august mellom kl. 13 . 16. Dette gjelder for alle elevene våre sammen med foresatte.

Skal du begynne på videregående til høsten?

Før skolestart 2023 inviterer vi til Flying Start på 13 av våre videregående skoler. Her blir du kjent med den nye skolen din, møter noen av lærerne og dine nye klassekamerater. Tilbudet er gratis, og hver dag serverer skolen lunsj.

Raskeste vei til fagbrevet - Helsearbeiderfaget Vg3

Åkrehamn vidaregåande skole tilbyr kurs i teori til praksiskandidateksamen og fagprøve i helsearbeiderfaget.

Raskeste vei til fagbrevet Barne- og ungdomsarbeider Vg3

Åkrehamn vidaregåande skole tilbyr kurs i teori til praksiskandidateksamen og fagprøve i barne- og ungdomsarbeiderfaget.

Presentasjoner fra kveldsåpen skole

På kveldsåpen skole, 22. januar 2020 hadde vi foreldremøte for foresatte til elever ved VG1 og VG2. Presentasjonene som ble vist kan du laste ned her. Du kan også laste ned en veiledning for hvordan du søker i VIGO

Lavterskeltilbud til foreldre og foresatte

Velkommen til Kopervik helsestasjon  onsdager kl. 15.30 – 17.30.  Her vil foreldre og foresatte møte to representanter fra psykisk helseteam som kan gi råd og veiledning angående barn og unges psykiske helse. Tilbudet er gratis, og det kreves verken henvisning eller timeavtale.  Link til Karmøy Kommune sine egne sider om tilbudet